semester

heejj :)
jag känner att jag tar semester från bloggen har inte riktigt lust med den nu.. så om jag orkar kan det hända att jag lägger in nått men bara kanske  :) har tröttnat lite (a) aja,, jag är på väg till norrland nu så bli ju inte så mkt dator iaf :p 30 mil kvar (y) men nu måste jag gå till min lilla säng snart.. mamma, pappa & eve delar rum och jag får ett eget (a) SKÖNT :D:D:D..

min pappa sitter och babblar om nått kontrakt.. umeå.. trög han är.. ahahaha!
Nej men, HEJDÅ :)

många bilder det finns på pappas dator..
det fick bli en vinter bild så här mitt i Smammaren,haha!

midsommarafton

heeJ :)
Wow, idag är det ju midsommarafton.. jag ska till nellie snart när jag har packat och byt om, och sen ska vi ta någon buss in till motala och gå på stan och sen ta en buss tillbaka till henne.. hos henne ska vi tälta och ha kul :D haha, det ska iaf bli sjukt kul :D så jag måste väl byta om nu, HEJDÅÅ ;)

TORSDAG :D

heej :)
skriver om idag i ett annat inlägg annars kommer jag bara blanda ihop dom :p
såå idag då.. åkte jag och mamma till varamon igen.. sen när vi vart där ett tag träffa jag några i fotbollen så var med dom och badade och sola:) sen gick vi och spela minigolf.. jag sög.. men jag kom inte sist (a) jah kom näst sist ;) haha! sen när vi var klara åt mamma och jag lite innan hon skjutsade mig till tränngen :D, eller träning och träning.. först körde vi nån lek.. sen körde vi fotbolls brännboll.. och sen fick vi bullar, kola och godis :D och så hällde vi lite vatten på varandra (a) :D Sen kom mamma och hämta nellie och mig och vi skjutsa hem henne.. och sen åkte hem :D jag kommer iaf somna gött ikväll:D

Imorgon är det midsommar :D ska nog tälta med Nellie :) det ska bi kuL :D
ajja, Hejjdåå :D

YYYYEEEEEEEEEEEEEEYYYY :D

Onsdag/Igår.

Hejj :)
satt inte så mycket vid datorn igår så skriver om idag i stället.. och så skulle jag skriva/skrev i morse men internet dog och inlägget försvann.. kul!!aja, jag mamma och eve drog till varamon ganska tidigt på dagen, vid halv4,4 åkte vi in till stan ochh åt på chill out innan vi skjutsade eve till träningen... sen åkte vi direkt till min match, vi spela mot ödeshög och vann med 2-0 :D känndes bra med en seger såhär innan sommar uppehållet:)

hejdå :)

SSSSSSSSSOOOOMMMMAR :D

HEJ :)
idag satte jag klockan på 9, fixa lite sen cykla jag till fornåsa/hem till sara :) Emil, martin, sara & jag cykla till varv och sola och jag och emil badade.. dom andra var mesar ;) sen halv 2, trorja, cyklade vi hem :) vi cykla lite vilse... men vi kom ut ur skogen till slut ;)

Jag stannade hos ulla för v skulle typ fika;) efter orkade jag inte cykla hem så jag åkte med Linda och Joel, mamma och linda skulle ändå till kyrkogården:p Joel och jag passade på att köra lite fotboll medans dom var där :D

Vädret kan ju inte bli mysigare.. gör inget om det ska vara så här hela sommarlovet (a) men det ska tydligen inte bli det :( Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på nån film och sova :D
Heejdåå :)♥

gå inte ut i skogen själv säger jag bara!

sommar ♥

stan & jenny's

hej :)
idag åkte jag, mamma & eve och fikade på jenny's i berg:)
när vi hade fikat och mamma kommit på att hon glömt plånboken hemma åkte vi till Ikea:) eve blev den som betalde idag ;) Mamma och Eve shoppade på Ikea.. och jag gick där brevid och kolla :p Sen när vi var klara åkte vi hem och snart ska jag äta lite innan träningen. sista träningen innan sommaren, bara match på onsdag och avslutning på torsdag kvar :) känns sorgligt... jag kunde mkt väl ha tränat hela sommaren(a) :D

Imorgon blir det bada i Varv med Sara, Emil & Martin :D
HEJDÅÅ :)

coolast bild jag gjort ;)

bakat

heej :)
Idag har jag och mamma bakat :D
- kärleksmums.
- rabarbersmuffins.
- M&M's cookies.
- kola kakor.
allt vart bra för utom kola kakorna som vi inte vet än om dom går att äta ;)
fast nu mår jag illa.. inte bra att baka.. man äter bara så mkt smet/deg (a)

hejddå :)

sarasötnos.

hejj :)
pappa väkte mig klockan kvart över 7, vi skulle till motala och släppa iväg dom där elitcyklarna i vätternrundan. det gick bra tog typ bara bara en halv timme :p. sen näär jag kom hem drog jag till sara nästan direkt, vi kollade på fotboll och massa. vi fluma as mkt.. jag fick värsta skratt anfallet när vi åt xd. ;)

aja.. jag ska sova snart så, godnatt & hejdå :)

coolast (H)

sara charlotta eriksson♣

heej :)
sitter här med sara (: vi har spelat fotboll och fotat lite som vanligt :D

COOLINGAR :)

motala sen (:

hej :)
idag ska jag in till motala och stå vid nått chocklad hjul med nellie.. från 16 till18, ingen man vill det är med fotbollen så man måste :p  Sen efter ska jag äta någonstans med mamma, pappa och evelina :) kolla på vätterrundan ;)

igår efter träningen skulle vi bada... sjukt mysigt fast jag bada inte, bara bena...  men usch så kallt det var :o kanske kan bada någon annan gång (a)

Nööjd med bilden (a)
HEJDÅÅ ;p

solat (H)

hejj :)
idag har jag och min syster legat och stekt hela dagen ute.. nu är det sommar!!!!! älskar vädret ♥! Eve och jag duchade av oss med vattenslangen nårgra gånger bara för det var så varmt :) men snart måste jag byta om till träningen :) btw så kanske jag ska bada efter träningen om jag får med mig nellie ;) :D

slapp sommar ;)

hejj :)
har inte skrivit så mycket.. men det finns lixom inget att skriva om ;) men idag har jag bara suttit vid datorn och tven... senare blir det bussen in till motalöa och tränna :).

måste seriöst hitta på något snart...
btw så ska jag nog äta snart ;p

HEjdå :)

MUMMS PÅ BIIIILDEEN ;D♥

match & sara

hejj :)
jag sov hos sara i natt, det var najs:) vi spelade fotboll och kollade på film.. båda 2 låg och grät i slutet av filmen! haha! annars var filmen bra :) ( VALENTINE DAY, tror jag den hette ;) )

när jag kom hem idag satt jag vid datorn och packade väskan, sen åkte jag in till motala. match mot mjölby aif! bra spelat alla utom jag.. inte min match direkt... aja det går bätter nästa gång och resultatet var 2-1 till mjölby. tycker det var bra mot seriledarna!

nu ska jag sitta vid datorn hela kvällen... och sova tidigt ;)
HEJDÅ (:

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARA.

HEEJJ (:
sitter hos sara och busar (h) vi har spelat fotboll och kollat på film, josefiin ska nog sova hos sara.. vi ska spela MASSA fotboll, och mysa :D fin bild, (Y)
nu ska vi slappa galet, hejdååå :D:D:D

tjejvättern.

heej :)
idag var jag och kolla på systern min när hon cykla tjejvättern.. inte vidare skönt ute.. jag höll seriöst på att blåsa bort o: men det gick bra för henne änså ;) När eve gått i mål drog vi till godishuset:D
nu ska jag äta lite mat sen slappa framför tven :D hejdåå:)
bilder:

minivättern cyklad (H)

Hejj :D
nu har jag cyklat minvättern i regn.. regna hela tiden så man vart ju väldigt blött! jaja.. det gick jag cykla typ massa gånger den lilla rundan och 2 gånger den långa som är 2,6 km ;) trodde det skulle bli jobbigare... jag fick en ny kompis (h) haha! jag vet allt om henne vart hon bor, vart hennes kompisar bor.. allt utom hennes namn vet jag ;) imorgon ska systern min cykla tjejvättern så ska väl ditt imorgon.. och sen ska jag jobba på sub-vättern (trorja det va)

nu ska jag nörda musik och göra en banner åt sara ;D;D;D!

minivättern (Y)

hheej :)
idag har jag vart i stan, jag köpte ett par högtalare till mobilen och sen käka jag, mamma, pappa och eve avslutings-lunch på ikano.. vet inte vad det hette ;) snart ska jag byta om och sen åka till motala.. fotbollslaget och jag ska vara såna här som cyklar framför dom små barnen ;) inte så vidare mysigt i det här vädret :p

HEJDÅ :))

torsdaaaag.

HEJHEJ :D
idag vakna jag vid halv 12 och gíck ner till och åt lite frukost. om ca 20/15 minuter ska jag och syster min cykla ner till fornåsa och köpa glass.. eller så ska vi köpa marenger(stavning) och kolasås och ta glassen som va har hemma.. men det skulle ju vara gått med pinnglass med ;) vi får se vad det blir :)

klockan halv 4 tar jag vanliga bussen in till träningen, måste ju träna idag.. vi ska få saft och bullar (a) men alla måste komma för man ska få lappar om match ooch minivättern ;) JAG SKA CYKLA MINIVÄTTERN, COOL SOM JAG ÄR ;) hahaha:)

nu måste jag nog byta om, hejdååå(:

första dagen på sommarlovet.

heejj (:
idag bli det bara en slappdag och träning sensre :) vädret är inte så fint så uthe går ju nästan inte va... det får bli josefin's tv dag ;) jag ska snart gå och äta för min syster är hungrig, sen byta om till träningen, hejdåå :P

skolavslutning.

hejj :D
idag var det skolavslutning, hur skönt som helst!
fast jag är misslyckad.. missade bussen, haha nae men den var 10 minuter tidig, så vad skulle jag göra? eve skulle ju med den till fornåsa och sen  byta buss där.. men när vi missade den var hon tvungen att cykla till fornåsa, men då stog bussen uppe vid älvan.. till den skulle gå i vanliga fall... så pappa fick ringaoch så fick bussen hämta mig (aaa) sjukt pinsamt eller vaddå O: aja, jag kom till skolan till slut.. fast det tag trodde jag att jag skulle dö.. busschaffören var galen:O trodde seriöst inte att jag skulle överleva ända till skolan ;)

vi hade bara avslutingen där massa sjöng och sen fick vi våra betyg och en glass, sen slutade vi:)
idag ska jag bara njuta av sommarlovet, och ska snart äta nått :)
HEJDÅÅ:)

btw; jag skulle ha lagt in några bilder på våra cupcakes.. men min dator har damp.. usch!

sista dagen i skolan.

hejj :D
idag var det jätte kort dag i skolan.. vi skulle bara ner till strandbadet och bada hela 8:an, men vädret var ju inte det bästa så bada gick ju inte göra... så vi sluta halv 11 då kom saras mamma och hämtade oss.. för annars hade vi behövt vänta till halv 4 ;) det var onödigt att jag åkte till skolan.. gjorde ju ändå inget O: aja.. jag hann ju hem innan träningen så har tänkt att äta lite sen dra till träningen.. efter det ska vi fira far min.. så jag har bakat cupcakes till i eftermiddag/kväll :) bilder:

bara självaste pyntningen kvar :)
lite bilder från ilördags från farmor&farfar:)

ett as skönt/roligt spel vi körde ;)
MAT DAX HEJDÅ :)

helgeen:)

hejjj :)
på lördagens förmiddag åkte vi på bröllop, kollade bara på självaste bröllopet men var inte med efter.. för jag och syster min åkte till farmor och farfar och sov där.
idag var det  matchen.. mot mjölby södra, vi vann med 3-2 :D bra spelat tycker jag :)
imorgon är det skola igen.. men vi ska va vid strandbadet hela dagen och avsluting på tisdag! det är skönt! om det finns biljetter ska jag nog med till Liseberg... aja.. finns inte så mycket mer att säga, så HEJDÅ :)

bad&amanda

hejj :)
idag var det lithobadet med alla 8:or, himla kul:) vi bada spela volleyboll, fotboll och slappade :D vi sluta typ vid 12 och bussen gick tjugo i 3 hem, så jag drog hem till amanda vi tog kort, bakade kärleksmums och gjorde nudlar ;) jag tog aldrig skolbussen hem, det vart så stressigt så amandas mamma skjutsade mig hem för hon skulle någonstans:p nu blir det bara slappar dag och schtekka ute:)
hej dåå!:)

UJJJJJJJJJJJJ

hejhej ;)
idag var det skola somvanligt, bara 3 dagar kvar:D imorgon ska hela 8 åka till LITHO badet i motala och bada :) ska bli himla kul :) idag badade jag med, första doppet och allt.. var nere vid strand badet med folk, mysmys:) annars var det bara slapp dag i skolan började med film och sen glass på matten (yy) gillar dom här sista dagarna ;) efter skolan var detidag träning... gick bra, men man höll ju på att smällta så varmt vard det ;o! iaf, efter träningen drog jag hem och duchade:) har precis gjort Chockladbollar MUUUMS :)
snart blir det sängen dax och slappa galet (H) :D
HEJDÅÅ :)

bara för jag gillar såna dära gem :D

matchen slut.

hej :)
nu har jag ätit och lite efter matchen som gick ganska bra måste jag säga, det är ju svårt såhär första gången.. men det var kul!! och det ska bli kul om jag får spela någon mer gång med dom :) nu ska jag sova och ladda skola 4dagar kvar:D och sen på eftermiddagen blir det träning :)
HEJDÅÅ ;D
juste, 0-0 blev det;)

match idag!

hej:)
vart slapp dag i skolan, på varje lektin vi hade lämna vi tillbaka böcker, så det vart inte mycket att göra.. efter skolan drog jag hem, vädret är ju underbarare än underbarast! så jag la mig i solen med nya bikinin och solade.. man kan ju inte va hur blek som helts ;) så jag låg ute ett tag och nu har jag käkat pizza och ska snart börja packa till matchen! usch! jag är jätte nervös o: hoppas det går bra!!!!!!

från gympan i skolan :)

stan med Sara,

hej 8D
idag åkte jag och sara in till linköpng efter skolan :) jag köpte en bikini och solglasögon och sen åt vi god mat på steve's. efter köpte vi en glass på bosses glassbar en sen gick vi till resecentrum och tog bussen hem :)
här kommer lite bilder:

nervös förnst imorgon...
aja HEJDÅ :D

JB

hhej:)
jag sitter i datasalen i skolan, vi har musik och man ska ja typ "forska" om någon artisst. jag, sara & amanda har Justin Bieber självklart :D så hela musik lektioen har jag suttit och kollat youtube klipp på honom. men ska fortsätta med det jag håller på hed hejdåå:D