sista dagen i skolan.

hejj :D
idag var det jätte kort dag i skolan.. vi skulle bara ner till strandbadet och bada hela 8:an, men vädret var ju inte det bästa så bada gick ju inte göra... så vi sluta halv 11 då kom saras mamma och hämtade oss.. för annars hade vi behövt vänta till halv 4 ;) det var onödigt att jag åkte till skolan.. gjorde ju ändå inget O: aja.. jag hann ju hem innan träningen så har tänkt att äta lite sen dra till träningen.. efter det ska vi fira far min.. så jag har bakat cupcakes till i eftermiddag/kväll :) bilder:


bara självaste pyntningen kvar :)
lite bilder från ilördags från farmor&farfar:)



ett as skönt/roligt spel vi körde ;)
MAT DAX HEJDÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0