TORSDAG :D

heej :)
skriver om idag i ett annat inlägg annars kommer jag bara blanda ihop dom :p
såå idag då.. åkte jag och mamma till varamon igen.. sen när vi vart där ett tag träffa jag några i fotbollen så var med dom och badade och sola:) sen gick vi och spela minigolf.. jag sög.. men jag kom inte sist (a) jah kom näst sist ;) haha! sen när vi var klara åt mamma och jag lite innan hon skjutsade mig till tränngen :D, eller träning och träning.. först körde vi nån lek.. sen körde vi fotbolls brännboll.. och sen fick vi bullar, kola och godis :D och så hällde vi lite vatten på varandra (a) :D Sen kom mamma och hämta nellie och mig och vi skjutsa hem henne.. och sen åkte hem :D jag kommer iaf somna gött ikväll:D

Imorgon är det midsommar :D ska nog tälta med Nellie :) det ska bi kuL :D
ajja, Hejjdåå :D




YYYYEEEEEEEEEEEEEEYYYY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0