minivättern cyklad (H)

Hejj :D
nu har jag cyklat minvättern i regn.. regna hela tiden så man vart ju väldigt blött! jaja.. det gick jag cykla typ massa gånger den lilla rundan och 2 gånger den långa som är 2,6 km ;) trodde det skulle bli jobbigare... jag fick en ny kompis (h) haha! jag vet allt om henne vart hon bor, vart hennes kompisar bor.. allt utom hennes namn vet jag ;) imorgon ska systern min cykla tjejvättern så ska väl ditt imorgon.. och sen ska jag jobba på sub-vättern (trorja det va)

nu ska jag nörda musik och göra en banner åt sara ;D;D;D!
HEJDÅ :)


Kommentarer
Postat av: U know me ! :D

HAHAHAHHAHA FAAAAAIL, DET ÄR SÅNT SOM BARA DU ELLER MÖJLIGTVIS JAG LYCKAS MED!!!! XD

2010-06-12 @ 11:17:04
Postat av: Evelina

fick du inte någon medalj?? :O

2010-06-12 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0