match & sara

hejj :)
jag sov hos sara i natt, det var najs:) vi spelade fotboll och kollade på film.. båda 2 låg och grät i slutet av filmen! haha! annars var filmen bra :) ( VALENTINE DAY, tror jag den hette ;) )

när jag kom hem idag satt jag vid datorn och packade väskan, sen åkte jag in till motala. match mot mjölby aif! bra spelat alla utom jag.. inte min match direkt... aja det går bätter nästa gång och resultatet var 2-1 till mjölby. tycker det var bra mot seriledarna!

nu ska jag sitta vid datorn hela kvällen... och sova tidigt ;)
HEJDÅ (:



Kommentarer
Postat av: U KNOW ME!

Hur kan man sova tidigt när klockan är på väg att slå 23.00 ? XD

2010-06-15 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0