SSSSSSSSSOOOOMMMMAR :D

HEJ :)
idag satte jag klockan på 9, fixa lite sen cykla jag till fornåsa/hem till sara :) Emil, martin, sara & jag cykla till varv och sola och jag och emil badade.. dom andra var mesar ;) sen halv 2, trorja, cyklade vi hem :) vi cykla lite vilse... men vi kom ut ur skogen till slut ;)

Jag stannade hos ulla för v skulle typ fika;) efter orkade jag inte cykla hem så jag åkte med Linda och Joel, mamma och linda skulle ändå till kyrkogården:p Joel och jag passade på att köra lite fotboll medans dom var där :D

Vädret kan ju inte bli mysigare.. gör inget om det ska vara så här hela sommarlovet (a) men det ska tydligen inte bli det :( Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla på nån film och sova :D
Heejdåå :)♥


gå inte ut i skogen själv säger jag bara!

sommar ♥

Kommentarer
Postat av: U know me !

sötaste tjejen säger ja bara (:

2010-06-26 @ 14:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0