skolavslutning.

hejj :D
idag var det skolavslutning, hur skönt som helst!
fast jag är misslyckad.. missade bussen, haha nae men den var 10 minuter tidig, så vad skulle jag göra? eve skulle ju med den till fornåsa och sen  byta buss där.. men när vi missade den var hon tvungen att cykla till fornåsa, men då stog bussen uppe vid älvan.. till den skulle gå i vanliga fall... så pappa fick ringaoch så fick bussen hämta mig (aaa) sjukt pinsamt eller vaddå O: aja, jag kom till skolan till slut.. fast det tag trodde jag att jag skulle dö.. busschaffören var galen:O trodde seriöst inte att jag skulle överleva ända till skolan ;)

vi hade bara avslutingen där massa sjöng och sen fick vi våra betyg och en glass, sen slutade vi:) 
idag ska jag bara njuta av sommarlovet, och ska snart äta nått :)
HEJDÅÅ:)

btw; jag skulle ha lagt in några bilder på våra cupcakes.. men min dator har damp.. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0