torsdaaaag.

HEJHEJ :D
idag vakna jag vid halv 12 och gíck ner till och åt lite frukost. om ca 20/15 minuter ska jag och syster min cykla ner till fornåsa och köpa glass.. eller så ska vi köpa marenger(stavning) och kolasås och ta glassen som va har hemma.. men det skulle ju vara gått med pinnglass med ;) vi får se vad det blir :)

klockan halv 4 tar jag vanliga bussen in till träningen, måste ju träna idag.. vi ska få saft och bullar (a) men alla måste komma för man ska få lappar om match ooch minivättern ;) JAG SKA CYKLA MINIVÄTTERN, COOL SOM JAG ÄR ;) hahaha:)

nu måste jag nog byta om, hejdååå(:


Kommentarer
Postat av: U know me ! :D

coooling du va, blir ju smal som en pinne ! :P

2010-06-11 @ 10:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0