snabb inlägg

heej :)
blir bara ett snabbt inlägg det här, jag ska prypa ner under mitt täcke och kolla film snart :)
så, ja, igår hände jag med johanna hem, bilder kommer och bilder som vi tog i skogen/skolan kommer med jag har inte hunnit sitta vid datorn riktigt. idag spela jag iaf match i ödeshög, 2-2 men vi spela iaf bättre än ödeshög måste jag säga! kvällen här jag tillbringat med familgen, mostrar och kusiner. mycket god mat och trevligt sälskap!!! :) imorgon är det match igen, jag ska spela med damerna mot tannefors, tror jag :)! får se hur det går, det ska iaf bli kul :) OCH imorgon kväll kommer det en MASSA bilder :)
tillbaka till filmen :)
hejdåå/godnaatt :D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0