första veckan avklarad!

heej :)
kännde att det behövdes ett inlägg nu eftersom jag inte har lagt in nått på länge! jag har inte haft riktig lusta att sitta och skriva ;)
aja, första skol veckan avklarad, gick grymt fort! där har det väl inte hänt nått speciellt, troja :)
idag följde amanda med mig hem vi körde sims och grymt söta videos ♥
haha! och sen har vi bara chillat! :) <3
jag får se om det blir nån match för mig imorgon, känner mig inte så pig på det nu.. as förskyld och onte halsen... aja jag ska se hur jag mår imorgon :)! jag vill ju spela men om jag spelar kmr det bara bli värre (N) :(
nu hade jag tänkt att kolla på någon film och sen krypa ner i min säng.
helt slut så kanske sover redan nu ;)
jaja, hajhaj !

känner att jag har då mkt bilder just nu så får bli en på mig och min kära syster !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0